Servicedesk Medewerker (40 uur per week)

Hieronder vind je de beschrijving van deze vacature. Wil je meer weten over de functie als Servicedesk Medewerker of wil je meteen solliciteren? Reageer dan snel!

Wat jij gaat doen

Canon Business Center Nederland

Canon Business Center Nederland is dé regionale businesspartner voor het optimaliseren van informatieprocessen en documentstromen. We bieden alles voor het digitaliseren en automatiseren van workflows: van printers en multifunctionals tot software en services. Met 10 vestigingen en meer dan 5.000 klanten leveren we maatwerkoplossingen voor meer efficiëntie en betere samenwerking. 

Onze kernwaarden – anders ondernemen, voorspelbaar, verbinden en beleven – vormen de basis van ons succes. Wij brengen mensen en organisaties samen, creëren een optimale beleving en inspireren hen om het beste uit zichzelf te halen.  

Met 100 gedreven medewerkers en ambitieuze groeiplannen bouwen we samen aan de toekomst. Sluit jij je aan bij ons team? Canon Business Center Nederland – Wij geven kleur aan jouw succes! 

Jij geeft kleur aan de afdeling Services

De afdeling Services bestaat uit vijf Servicedesk Medewerkers en meer dan 15 engineers. De Servicedesk zorgt ervoor dat meldingen op de juiste manier worden verwerkt, en schakelt wanneer nodig een engineer in om storingen bij klanten op te lossen. Armand Mensen is de manager van deze afdeling, alsmede van de afdeling Transport & Resource Planning. Er is nauw contact tussen deze twee afdelingen, aangezien zij beide gebruikmaken van hetzelfde planningssysteem. 

“Bij ons heerst een informele en open sfeer, waarin collega’s altijd voor elkaar klaarstaan. Onze Serviceafdeling vormt een hecht en efficiënt team, mede dankzij de sterke samenwerking tussen binnen- en buitendienst. Met een persoonlijke en professionele aanpak, en een klantgestuurde mindset, bouwen we aan duurzame relaties en overtreffen we dagelijks de verwachtingen van onze klanten. Dankzij ons brede scala aan documentoplossingen, zowel op het gebid van hardware als software, blijft de ontwikkeling binnen Service voortdurend in beweging.” – Mark Hoogers, Senior Servicedesk medewerker

Wat jij meebrengt

Wat deze functie jou oplevert

Wie jij kunt bereiken voor meer informatie

Heb je functie-inhoudelijke vragen of wil je een kop koffie of thee komen drinken voordat je solliciteert? Neem dan contact op met Armand Mensen (Servicedesk & Planning Manager). Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Eva Schlenter (Talent & Culture Advisor).  

Eva Schlenter

Talent & Culture Advisor

Armand Mensen

Teamleader Servicedesk

Solliciteer en geef kleur aan jouw carrière 

Ons sollicitatieproces bestaat uit de volgende stappen: 

Kort en krachtig
Wat jij meebrengt

SOLLICITEER HIER

"*" geeft vereiste velden aan

Voornaam*
Achternaam*
Adres*
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.