Hier beantwoorden we veelvoorkomende vragen over onze producten, diensten en oplossingen. Wil je meer weten over onze printers, scanners, software of dienstverlening? Deze FAQ-pagina geeft jou direct het antwoord.
Staat jouw vraag er niet tussen, of kun je de storing zelf niet oplossen? Neem dan gerust contact met ons op!
Toepasbaar op: i-SENSYS kleur / imageRUNNER kleur / imageFORCE / imagePRESS |
Dit probleem wordt vaak opgelost door op de printer een gradatie-aanpassing uit te voeren.
Toepasbaar op: imageRUNNER kleur / imageFORCE |
Als er een witte streep op de afdruk verschijnt, kan dit wijzen op vervuiling of een verstopping in de printer.
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
In dit geval moet de glasplaat waarschijnlijk worden schoongemaakt.
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
In dit geval moet de scanplaat worden schoongemaakt.
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Een storing kan op diverse manieren bij ons worden aangemeld.
Volg één van deze stappen:
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Het serienummer kun je op diverse manieren vinden.
Volg één van deze stappen:
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Je kunt de status van jouw suppliesbestelling op diverse manieren bekijken.
Volg één van deze stappen:
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Achterhaal de foutcode en geef deze aan ons door.
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS / uniFLOW Online |
Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS / uniFLOW Online |
Volg deze stappen:
Wil je een bestelling plaatsen, heb je vragen of wil je iets met ons bespreken? Onze experts staan altijd voor je klaar!
Canon Business Center Nederland
Van de Reijtstraat 49, 4814 NE Breda
BTW NL8118.87.972.B.01
KvK 18069884