Hier beantwoorden we veelvoorkomende vragen (FAQ) over onze producten, diensten en oplossingen. Wil je meer weten over onze printers, scanners, software of dienstverlening? Deze FAQ-pagina geeft jou direct het antwoord.
Staat jouw vraag er niet tussen, of kun je de storing zelf niet oplossen? Neem dan gerust contact met ons op!
| Toepasbaar op: i-SENSYS kleur / imageRUNNER kleur / imageFORCE / imagePRESS |
Dit probleem wordt vaak opgelost door op de printer een gradatie-aanpassing uit te voeren.
| Toepasbaar op: imageRUNNER kleur / imageFORCE |
Als er een witte streep op de afdruk verschijnt, kan dit wijzen op vervuiling of een verstopping in de printer.
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
In dit geval moet de glasplaat waarschijnlijk worden schoongemaakt.
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
In dit geval moet de scanplaat worden schoongemaakt.
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Een storing kan op diverse manieren bij ons worden aangemeld.
Volg één van deze stappen:
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Het serienummer kun je op diverse manieren vinden.
Volg één van deze stappen:
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Je kunt de status van jouw suppliesbestelling op diverse manieren bekijken.
Volg één van deze stappen:
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
Achterhaal de foutcode en geef deze aan ons door.
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS |
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS / uniFLOW Online |
| Toepasbaar op: i-SENSYS / imageRUNNER / imageFORCE / imagePRESS / uniFLOW Online |
Volg deze stappen: